BANGBANG i would like to shoot you down

FACK MONKI!!
Fick två vänster skor av dom..
Men min supersöta vän EB ska till Stockholm i helgen
så hon skulle byta åt mig!!

Men stockholm förövrigt var super mysigt.
Jag och petra skulle ta det lungt på stan.
Inte köa någonting.
Sitta på fik och bara mys.
Det slutade att vi åt snabbt som tusan.
Sprang som dårar på stan och shoppade...
Men är helnöjd med vistelsen där.

Förövrigt känner jag mig som en tom vägg.
Måste lära mig att planera bättre..
har tre prov imorgon.
Så ska sitta kvar i skolan och plugga!
Så att jag förhoppningsvis får in någonting.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sexi Mamma! Jag fixar skorna i sthlm, eller jag ska iallafall försöka! Finns inga ursäkter dom kan slänga ur sig direkt! Pussen <3

2010-12-09 @ 13:49:21
URL: http://fashionstage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0