En start, en mitt, en slutsats

Jag utnyttjar känslan
För hopp,
Hopp om att den ska komma tillbaka
Känslan
Berörningen
Saknar den

Jag måste sluta,
Slutat att sakna,
Slutat att hoppas.
När jag gjort det
Och inser hur bra man igentligen är
Kommer kärleken till andra människor bli så mycket starkare.
För just nu känner jag
Att den inte finns
Den finns
Men den har gräft sig så djupt
Så djupt att det kommer ta lång tid att hitta den
Och när jag hittat den
Hoppas jag,
Att jag kommer på rätt väg igen.



A.G♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAAAN vad bra du skriver larsse! sinnes vad vi tänker lika. behöver lite solstrålsvärme av dig<3

2011-01-25 @ 13:51:35
URL: http://lovisamariaemlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0