Kampsport?

Om man ändå kunde förutspå tiden.
Säga att det här bara var en period nu.
Om man visste.
Fast det är nog ingen som vet.
Jag vill bara komma från känslan.
Känslan som vill äta upp mig.
Det känns som den redan har börja ätit av mig.
Men jag är kvar i nuet.
Ler mot framtiden.
Och låtsas som allt ät helt normal.
Det är så lätt att ljuga hur man mår.

Det är skönt att jag har dig.
Som vet exakt.
Som varit med om exakt samma saker.

För om man inte har varit där.
Då förstår man faktiskt inte.

Och det är rätt logiskt..

Det fattas en sak också...
Det har blivigt ett hål i mitt hjärta
Du finns
Men inte här
Önskar jag kunde göra någonting
Men jag vet, Att du vet
Att jag finns.
Och jag Älskar Dig Anton ♥


En bild, från Då
Men nu är jag här

Kommentarer
Postat av: HAHA

HAHAHAHA där fick du ditt fyllo!! (inte till agnes)

2010-12-11 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0