Du där

Jag har blivigt förkyld
Jag kan inte åka till dig
Jag vill vara vid dig hela tiden
Känns som allt släpper när jag är vid dig
När jag sitter vid din säng kant
Pratar gamla minnen
Pratar om allt
Skrattar med dig
Kittlar dig
Jag känner att du vet när jag är där
Jag känner att du hör mig
Känns så skönt när du klämmer min hand
Jag kan inte annat än le
När jag är vid dig

Du är helt underbar
Bäst
Världens kämpe
Du är så bra
Det kommer fixa sig vännen
Jag saknar dig så det gör ont
Det gör ont ända ut i själen

Kändes konstigt att vara och titta på lucia
När inte du var där
Har aldrig varit på lucia
När du inte varit där
Eller fått jullov
När du inte vart där
Men du finns
Och det är huvudsaken
Du lever
Det är det allra viktigaste

Man önskar man kunde göra något
Men det är bara du
Det är din uppgift nu att kämpa
Och vilken väg du ska ta
Man har nästan alltid ett val
Jag tror inte du valde att ligga där
Men jag hoppas du väljer att kämpa nu


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0