Whatever you want




Har alltid sakt att jag aldrig skulle skaffa en blogg.
Men känner att jag behöver skriva av mig.
Har så sjukt mycket tankar och funderingar som bara vill ut.
Fast det är svårt att börja.
Vet inte vart jag ska börja.
Allt känns konstigt.
Jag är inte här.
Jag har inte varit här på länge.
Jag försöker hitta tillbaka.
Men vet inte vart min väg har tagit vägen.
Känns som jag är inne i skogen och inte hittar ut.
Som jag bara går runtruntrunt i en stor cirkel.
Och allt ser likadant ut.

Jag saknar dig.
Jag saknar det. 
Jag vill tillbaka.
Jag ska kämpa emot.
Men frågan är hur mycket det krävs.
Om man är tillräckligt stark.

Man en sak som jag är säker på.
Är att jag vill. Och ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0