2011

Alla pratar om:
2011 ska bli mitt år!!!!!!
Det säger verkligen inte jag
Jag har inga förväntningar
Tänker ta dagen som den kommer
Eller det är nog mitt mål
Att njuta för stunden
Vara glad för det jag har
Uppskatta saker och ting på ett annat sätt
Se världen på ett annat sätt
Leva som det vore den sista dagen
För man vet faktiskt inte
Vad som kommer hända
Bara leva

Eller jo, ett mål har jag visste
Jag och I ska starta ett politiskt parti
Så jäkla fett
Jag älskar politik
Att diskutera det
Det är en sak man kan bli riktigt osams om!!
Vi ska ligga mellan moderaterna och socialdemokraterna
Det vi vill är att lyfta fram individen
Mycket om skolan,
Hur den är uppbyggd
Så som den ser ut idag är riktigt synd tycker jag
Det ska det bli ändring på!!
Vi ska göra våra röster hörda
Så som vi tycker och tänker.
Vi pratade om det igår
Det är vårt mål under 2011
Vi kommer lyckas
Med lite jävlaranamma så går det nog!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt parti existerar redan, det kallas folkpartiet.

2011-01-10 @ 20:45:30
Postat av: Agnes

Vi skulle väl inte starta ett nytt parti om det redan fanns

2011-01-11 @ 07:37:34
URL: http://agneskristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0